Dom kunde se mig i duchen

Jag gick upp vid 9.30 idag för jag började 12 och ajg ville ha god tid på mig på morgonen så jag kunde ta en dusch och bara lata. men snickarna var hemma hos oss och fixade med spat. Dom är precis utanför badrummet där vi har den enda ducshen just nu så kunde inte ta mig en dusch för jag vill inte visa mig naked för dom you know haha.  Men det var mitt hår som var behov av att tvättas så böjde mitt huvud över duschen så jag duschade bara av det. Får ta en dusch sen när jag kommer hem sen.

Just nu sitter jag i skolan och har precis jobbat klart med allt som jag skulle ha fått gjort. Det står på schemat att vi slutar vid 16 men kommer nog få sluta tidigare som tur är.

Efter skolan ska jag gå på stan med Danni. Nu har jag pengar och jag har planerat att shoppa lite idag. Får se vad jag kommer hem med. Igentligen skulle jag och Tom åkt upp till Gävle och vart där hela helgen och gått på stan, bio, fika och annat mys men det blev inte av så jag har inga planer i helgen. Lite tråkigt.


Postat av: Rebecka

vad jobbigt det där med snickarna. man vill ju ha sin tid på morgonen, hihi och då ska inga svettiga snubbar (eller tjejer kanske?) störa än :D

2009-01-16 @ 15:18:54
URL: http://bizzi.blogg.se/
Postat av: Therèse

Jag tror dock inte att klänningen finns kvar. Jag köpte den i november och det var på rean, men du kan ju alltid kolla :) Jag vet att den klänningen finns i annat mönster iallafall, typ leopard mönstrad är den! Men jag önskar dig lycka till iallafall =)

2009-01-16 @ 15:22:56
URL: http://theresethomasson.blogg.se/
Postat av: Jenny

jobbigt med snickare där på morgonen :P Kan tänka mig att det är kul att se och jag kommer åka dit...nångång :D

2009-01-16 @ 15:54:50
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0