Dagens

Idag så vaknade jag vid 14.30 och jag väckte Tom då också. Fan av drygt det är att sova så länge, man  sover bort hela dagen och det finns inget att göra. La mig iallafall och kolla på tv och åt en god räk-avocado sallad till frukost. Sen låg jag och Tom och kollade på Greek sen så skulle vi till mormor och då fick jag brottom så hoppade in i duschen och fixade mig lite snabbt. Vi käkade i mängder hemma hos mormor och jag fick även en äkta pälsjacka av henne =D Tack snälla mormor. Den var jätte lång så ska sy om den så det blir kort :) Sen drog jag hem lite ridigare för att jag och Danni skulle byta julklappar. Fast vi ska ta det imorgon istället. Ikväll blir det nog bara att tråka...



Kofta - Forever21
Linne  - Gina
Jeans - Crocker

Visst har jag det fint på mitt rum? Har  bara slängt ut alla kläder ist'lllet för att packa upp haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0