31/12-08 Onsdag, dag 14.

NYÅRSAFTON:)
Låg bara hemma vis poolen och pressade det sista. Sen åkte vi ungdommar till Edison mall och ajg köpte 1 till tröja till Tom, trosor till Danni och 1 par lackleggings till mig själv. Sen åkte vi hem och fixade oss och åkte ut med båten vid ungefär 6 och kollade på solnedgången och då var det 12 slag hemma. Sen fixade vi maten. Det blev jätte goda räkor till förrätt med en sås och avokadosallad. Till varmrätt fick man välja på lax eller kött och sne var dte olika såser, klyftpotatis och sallad.Sen blev jag så trött på JOhn för han klagar hela tiden så jag gick och la mig si änegn och pratade lite med Tom. Sen började klockan närma sig 12 och vi tog en promenad ner till stranden/piren för att vi skulle se alla fyrverkerier. Men det var inte så många faktist. dte är mer i Västerås haha. man trodde att dte skulle vara mkt mer eftersom dte är USA vi pratar om. Vi skålade med chamanj. Jag coh Johan fick vå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0