19/12-08 Fredag, dag 2

Vi vaknade och mamma och jag gick ner till poolen och låg och solade medans vi väntade på dom andra skulle landa. John mådde inge bra så han låg kvar på rummet. Sen kom pappa och jocke ner också. Sen landade Annmarie, Johan och Jonas och mamma och pappa drog iväg så de kunde fixa ut våra hyrbilar. Jag fick vara kvar med John vid hotellet för han mådde inge bra. Han hade börjat spytt och var dålig i magen och så. Sen var vi tvugna att cheka ut ur rummet så vi satt och i solen i skuggan. han spydde 2 gånger vid poolen :/ Fyfan, bara av att höra att han spydde höll på att få mig att spy också. Städerskorna fick städa upp det. Vi fick sitta och vänta i ungefär 3 timmar för att dom skulle komma tillbaka. Det blev något krångel när dom skulle hyra bilarna. Sen kom dom tillbaka iallafall och vi gick och käkade på en resturang som vi hittade som låg precis brevid.

Sen efter det så tog våran familj bilen till huset och dom andra var tvunga att åka och shoppa för att dom inte hade något bagae för det hade inte kommit till flygplatsen. Sofie och Nisse skulle landa vid 17 eller nått så det skulle vänta på dom. Vi kom ner dit och jag tappade hakan när jag såg huset som vi skulle bo i. Det var helt fantastiskt! Så stort. På kvällen så tog vi det lugnt i poolen och var i huset :)

Lite bilder ifrån huset.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0