Nästan perfekt syn + Ny hårfärg

Det gick jätte bra hos optikern. Hade nästan perfekt syn, trodde inte det men det är väl tur det :)

Efter att jag och mamma vart där så gick vi in på Bianco och kollade lite och köpte en inpregnering. Hade fått in jätte snygga nyheter. Måste kika in där sen när jag har mer pengar och köpa lite snygga skor. Sen gick vi till Vivaldi och skulle käka sallad till lunch och då träffade jag på Jens och hans kompis. Dom skulle också käka så vi käkade tillsammans och pratade lite. Kul att höra lite skvaller och annat kul :)

Sen blev det skola för min del och hade bara engelska. HATA! Men hade som tur en kort dag för sen åkte jag hem och började städa direkt. Jag har ju börjat städa hemma och få lite extra pengar för det. Måste snart börja söka jobb också, måste ju ha råd med att åka utomlands i sommar.

Har även vart och handlat mat och då passade jag på att köpa hårfärg så ikväll ska jag färga håret! Är faktist lite nervös över hur det kommer att bli ^^ Jag visar sen i bloggen!

Postat av: Zäta

vad roligt :D jag älskar att färga håret o pröva nya nyanser :D

2009-02-05 @ 20:04:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0