Min helg

Jag har inte bloggat på länge nu, förlåt mina kära läsare!

I fredags så gick jag ut med Sanna och käkade nere vid hamnen på världens godaste salladsbar. Sen så gick vi hem till Sanna och försökte lista ut vad vi skulle göra så vi drog hem till Benny som precis har flyttat. Vi var där och bara tog dte lugnt och drack lite vin och sådär. Trevlig kväll :)

Igår - Lördag så åkte jag ut med mamma och kollade lite grejer till spat och var på hälla och kollade lite kläder. Det enda jag köpte var 2 söta diamdem. Sen så kom jag hem och sov lite och sen kom Tom och vi kollade på Melodifestivalen. Fan att Marie inte åkte vidare, hon var bäst! Sen började vi kolla på Ocens eleven och sne gick vi och la oss.

Idag har vi vaknat och käkat lite och bara legat och kollat på tv. Senare ska jag och mamma gå på bio. Vi ska se Benjamin Buttons otroliga liv. Hoppas den är bra :)

Jag ska även visa er hur mitt hår ser ut :) Puss på er.

Postat av: diana

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 16:36:09
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0