TV-kväll!

Ikväll har jag suttit och kollat på TV. Först var det såklart Greek och sen direkt efter det var den en film som hette Uptown girl eller nått och den var riktigt bra faktist :) Annars idag har jag vart så duktig att jag har städat mitt rum och rengjort min sminkväska som var full av ögonskugga. Sen så har har rengjort alla smink penslar och borstar. Usch vad äckligt! Det ska jag göra oftare ska jag säga. Vattnet blev svart på en gång, eewww...

Och bara så ni vet så fyller jag 17 år nästa måndag :) Ska bli kul. Tänk det är 1 år kvar tills jag är 18 och då jag ska tatuera mig :D Jag vet ugefär redan vad jag ska ha. Det ska iallafall vara på mamma och pappa. Ska skissa upp något snart.. men det är ett tag kvar så.

Imorgon är det skola igen.. Weeeii!

Hittade en gammal bild som jag tagit. Jag tycker den är cool eftersom vattnet formade sig till ett hjärta. Diskborsten är väl inte så vacker men haha!

Postat av: Louise

ja visst är han en sötnos! :D

sov gott!

2008-09-08 @ 00:00:50
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0