Smakråd

Nu ska jag och mamma åka och kolla taper och färg till vårat kök :) Det är roligt att hon frågar mig efter smakråd. Hon gör det också när hon ska ut vad hon ska ha för kläder och så. Ibland får jag till och med sminka henne. Jag tycker det är jätte kul :) Min mamma är bäst! (Pappa också ;) <3

När jag kommer hem lägger jag upp dagens outfit också. Jag ska också kika ut lite kläder från USA som man skulle kunna tänka sig köpa när man åker dit i vinter!



Lite ps bilder.
(bilderna är tagna från google)

Postat av: Anonym

haha, vad roligt att du la upp sdomdär bilderna, var skit kul att se. Vad duktig du är! :_)

2008-09-08 @ 17:07:38
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0