måbra-dag

Nyss var jag och handlade lite. Köpte glass och en stor chokladkaka för att trösta mig själv för att jag är sjuk. Dåligt av mig eftersom jag försöker gå ner i vikt och dte går inte bra för jag är en riktigt godis råtta haha! jag har även filat mina naglar och ikväll ska jag måla om dom. Toms är här nu också och han har gett mig lite massage - så skönt! Så idag känner jag mig som en onyttig prinsessa som tycker synd om sig själv ^^

Imorgon ska jag gå till skolan, vill inte missa så mycket. jag får käka ipren innan jag åker till skolan. Så får det bli varma mys kläder!

Sart bli det tacos och sne blir det glass och godis. Nu ska jag krypa ner i sängen med Tom och kolla på Tv.

Detta är en bild på mig som Tom tog på mig, det var för 1 och ett halft år sedan. Shiet va ful jag var haha! Men jag hade fint hår - det var så långt! Sen fick jag ju klippa av skit mycket eftersom det var sjukt slitet :( Miss my hair!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0