Hemma hos Tom

Idag var det sista dagen för att göra klart projektet i skolan och vi han klart med allt. Men det ser väl inte så bra ut haha. Men skit samma. Efter skolan så hängde jag med Tom ner på stan och han kollade lite grejer. Och jag lämnade tillbaka ett par leggings och sen så lämnade jag in min nya lila stora stickade kofta (som jag köpte för någon dag sedan) lämnade jag in på lagning. Den hade ett hål i sig :( Men jag kom inte ihåg vad han sa när jag skulle hämta ut den, men haha. Jag tror det var onsdag så vi får väl se.

Just nu sitter jag hemma hos Tom och vi snart vi käka Donken :D Skit nice! Vilken tjockis jag börjar bli, det är fan inte bra asså ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0