12 september

Dålig uptatering idag jagvet! Men dte blir så ibalnd när man har skola och sånt. Fick sluta 2 timmar tidigare idag - det var skönt :) Efter skolan åkte jag hem till Tom och vi sov i ugefär 2 timmar haha. Sen så drog vi och skulle hämta hem Spicy Hot. Vi åkte till Spicy och jag stog där och väntade i klön ett tag. När jag kom fram till kassan så hade jag ringt till fel Spicy. Mamma hade tagit fram fel nummer - SUCK! Så jag är ganska irreterad fast nu har jag gått ut och smokat lite så nu känns det bättre.

ikväll vet jag inte vad som händer. Tom och jag kankse skulle träffa hans kompisar - Adde och Sandra. Annars blir det väl bara softa kväll för mig då.
Nej snart skja jag hoppa in i dushen.




Den här jackan skulle jag vilja ha nu i vinter! Jag älskade den men var tvungen att lämna tillbaka den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0