Söndag

Idag så har jag och Tom cyklat till Hälla och vart där och kikat lite saker. Vi tog även en fika och satt och pratade ett tag. Sen cyklade vi hem igen och vi har nyss kollat på en as bra film som heter Dealers fast vi kunde se klart den för filmen dampade. Snart börjar Andra avenyn och det blir bara att softa ikväll annars.

Igår så dog jag av uttråkning. Men på kvällen så kom Danni och lite folk över och vi softde bara, köpte lite godis och så. Är inte riktigt på humör eftersom jag tar bara halva nikotin plåster nu.

Imorgon börjar jag 1 tror jag. Fast jag skiter i idrotten som vanligt så då börjar jag vid 2.

Det var menaingen att jag skulle färga uttväxten idag men mamma kom nyss hem så det får bli en annan dag :)

Postat av: Emma

BS Du är med och tävlar! Lycka till ;)

2008-10-19 @ 20:02:49
URL: http://thinkfashion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0