Skolan.

Kom nyss till skolan. Försov mig lite imorse så hann inte fixa mig, är helt stel i mitt ansikte för jag han inte smörja in mig haha. Not nice!
Efter skolan idag så är det ju fotokurs och det ska jag gå på. Ganska segt faktist, har ingen lust idag i det här vädret.
Och igår började Prison Break, så jävla bra :D Jag dörrrrrr....

Postat av: mandarinen

Att få lite extra pengar i fickan sitter väl aldrig fel? Bara genom att lätt bli medlem här så kan du får riktiga pengar direkt in på kontot eller i brevlådan bara genom att enkelt värva personer bland annat. Just nu kan du också vara med och tävla om 5000 kr och när du blir medlem får du direkt 5 kr. Klicka här och bli medlem du med:

http://pengargratis.se/?r=2041



Hoppas du får en bra kväll:)

2008-10-22 @ 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0