Paris Kate & I

Nu har jag äntligen höstlov! Var ju ledig idag så jag passade på att ta hand om mig själv idag. Nu på kvällen så var jag och mamma och kollade in MQs nya märke "Paris Kate & I". Dom hade as snygga fest kläder men inget man riktigt skulle använda så ofta så det blev inget köp från det. Jag köpte ett par gråa stickade strumpbyxor med lite hål i eller vad man ska säga. Mamma kom hem med en hel del snyggt och jag kommer sno en helt underbar tunika från henne (a)

Imorgon är det fredag och jag har inget planerat. Kanske ska käka middag med Tom någonstans men jag tror inte det blir av. Vi ska igentligen fira 2 år på lördag men då är ju jag på bröllop.

Puss och Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0