Ny bloggdesign

Nu har jag fått en ny blogg design :) Tack så mycket!

Snart kommer Tom hit och vi ska väl softa och senare ikväll så ska jag hem till en klasskompis och laga mat och så :) Jag känner mig inte riktigt på topp idag måste jag säga. Är helt jävla slut. Men jag vaknade 6.30 imorse och var vaken några timmar för jag kunde inte sova. TVn stog på som vanligt och det var någon as dålig film men jag kunde inte byta kanal för att min dosa till boxen hade slut på batteri och jag vet inte vart vi har ya batteri hu när vi har så stökigt här hemma eftersom vi bygger om. Så fick ligga och kolla på det och det gjorde ju inte saken bättre. + att jag var as hungrig men jag var så lat så jag gick aldrig upp ur sängen ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0