Min data är trasig!

Min data är trasig så det är därför jag inte skrivit på ett tag. Just nu sitter jag iallafall på Toms bärbara. Jag märker att jag är beronde av datan och bloggen för jag blev irreterad när han segade med att ge datan till mig haha. Jag ska försöka skriva här så ofta som möjligt.

Idag har jag vart ledig från skolan och det har vart as skönt :) Jag har legat och kollat på några filmer och sen kom Tom och vi åkte med mamma och handlade lite mat. Och nu sitter jag här i min soffa med Tom, mamma och pappa och vi kollar på Americas funniets home videos haha!

Imorgon är det skola och jag börjar vid 12 och efetr skolan ska jag och några tjejer från klassen fika :) Jag tänkte ha med min kamera och lägga in bilder här på bloggen sen men vi får se hur det blir om jag får tag i någon data.

Jag ska försöka skriva så ofta som möjligt :) Ha det så bra!

Postat av: Emma

hatar när sånt händer :/



ha en trevlig kväll

2008-10-09 @ 21:06:31
URL: http://luundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0