Ledig

Idag var jag ledig från skolan som vanligt. Så idag har jag gjort till nytta här hemma. Jag har rensat min garderob och jag fyllde 3 kassar med kläder som jag ska sälja. Sen så har jag strukit kläder och sen lagat middag till familjen. Känner mig så duktig. Började nyss plugga lite också men sen fick jag sitta lite på Toms data så tog chansen :)

Jag är sjukt trött hela tiden, skit drygt! Och det är lite konstigt också för jag sover otroligt mycket på dagarna.

Jag måste rita upp min tatu snart. Eller jag vill att någon skulle vilja måla den åt mig eftersom jag inte är världens duktikaste precis. Det är en ganska svår tatu jag vill göra också.
Jag vill bli tatuerad av Kat von D. Hon är så jävla grym på det hon gör och hon är ju skit bra på att göra poträtt! Och eftersom jag ska göra det så skulle det vara en dröm att bli tatuerad av henne. Synd att jag inte var 18 nu när jag åker till USA för då hade jag åkt till LA eller vart hon än är. Skulle duga med killarna från Maimi Ink också ;)

Snart är det höstlov, Vad händer då? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0