Hos Adde

Just nu är jag hemma hos Adde och sitter där ensam haha. Tom är och hämtar Adde som lämnade Sandra nyss. Vi sitter och kollar på en skräck film just nu. Barnhemmet heter den tror jag, är den läskig? Tur att jag ska sova hos Tom inatt haha. Vi började kolla på någon film som handlade om sex och den var inte bra så vi bytte.

Annars idag så har jag vart på Hamre stallet och lodat runt där. Fan vad jag saknar att rida, fast inte ute på Hamre utan ute på Ängsö. Jag vill rida snart men det ska vara islandhästar för de är så jävla härliga. Tycker inte om ridskolehästar.

Mamma du är busted ^^ Jag såg idag när jag va inne på din data att du läser min blogg haha. Hon går nämligen runt och tjatar om att hon vill ha min blogg adress men den har hon aldrig fått. Men nu har hon den haha.

Nu kommer dom tillbaka så nu ska vi kolla klart på filmen. Ha det bra alla!

Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :D

2008-10-18 @ 00:11:57
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0