Glöm inte bort min tävling!



Tröjan är i stl. L. Den är liten i storleken så passar även M (och S ifall man vill att den ska sitta lite slappare)
Jag är stl. M och ni ser på bilden hur den sitter.

Så här ska du göra ifall du vill vara med och tävla om tröjan:
- Tipsa om min tävling i din blogg och länka till min tävling. (du får låna bilden)
- Skriv en kommentar till mig att du vill vara med och tävla och skicka en länk till inlägget där du har tipsat om min tävling.
- Glöm inte att skriva in din mailaddress!

Jag kommer dra lott för att få fram vinnaren.

Tävlingen avslutas söndagen 5 okteber 23.59!

Postat av: Jonnee

Hej!



Du har vunnit min bloggdesignstävling..

Skriv ett mail med följande:



- namn till bloggen

- skicka en bild som ska va i menyn

- skicka gärna med en text om dig själv ifall du vill att en sådan ska finnas med i menyn.



Mailadressen är den som står här ovan.

2008-10-04 @ 12:19:13
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: Jonnee

Hej igen!



Glömde en sak, skicka med inloggningsuppgifter också..



/ Jonas

2008-10-04 @ 12:20:34
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0