Baka

Ligger i min säng med Tom och hans data i knät. Min data är inte fixad än så det tar väl ett tag.

Igår när jag kom till skolan så hade vi ingen lektion. Så jag och Stina gick ner på stan och väntade på Filippa som hade lektion. Sen när hon slutade så gick vi till stugan och fikade alla 3.  Sen så drog jag hem och Danni och Martin kom hem till mig. Sen drog vi tll Hydro för dom skulle käka och sen kom Jeppe också. Vi stog där utanför när det stände och lodade lite ^^

Idag så är Tom här och vi tar det bara lugnt just nu - har legat och budat lite på grejer hihi. Senare ska vi baka :)

Postat av: Fashion

Hej tack för att du var med i min tävling! Kika in och kolla det om är just du som vann :)

2008-10-11 @ 18:06:31
URL: http://fashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0