2 år imorgon!

Idag ska jag och Tom fira våran 2 års dag som är imorgon. Jag ska ju bort imorgon till Sthlm och kolla när Therese och Lasse gifter sig :) Så glad för Therese som har hittat en bra karl.
Fast det blir ju inte så mycket firande eftersom Toms mamma fyller år idag så då ska deras familj ut och käka och jag kanske ska med för att fira mig och Tom ^^ fårse. Snart ska iallafall vi ner på stan och kolla på en ny snowboard jacka till Tom.

Glömade säga igår att man fick en godiebag med sig hem och den sög verkligen! Man fick läppsyl, skopåse, en liten spegel och en broshyr på deras kläder. Dom kunde väl ansträngt sig lite mer iallafall och gett alla varsitt Paris Kate & I linne.

(Blir samma bilder nästan hela tiden men det är dom enda bilderna Tom har på sin bärbara^^)

Postat av: Matilda

Ooooh, grattis i förskott! Själv börjar jag närma mig tre år. Eller ja, närma mig och närma mig, i sommar blir det tre år :D

2008-10-24 @ 21:40:00
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0