14.30-15.30 Hur känns det?

Det känns as bra! Har bara en sån kort skoldag imorgon. Lite drygt att gå dit för den lektionen men man måste ju. Det är Naturkunskap och det är så jävla tråkigt..

Det blir inte så roliga inlägg nu när jag inte har någon egen data. Men ni får stå ut, det kommer bli roligare sen och mer uppdatering. Jag försöker hålla mig så uppdaterad som möjligt.

Planer för denna vecka:

- Ska till MQ och kolla in deras nya kollektion.
- Bröllop i Sthlm.
- Fira 2 år mellan mig och Tom
- Middag hos Danni och fota där.
- Kanske fest.
- Skola såklart.

Kommer säkert träffa kompisar och Tom också under veckan. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig på bröllopet, det ska ju inte vara för fint och inte för fult så det blir svårt, men jag har mest klänningar i min garderob så kommer säkert hitta något som jag redan har.


Postat av: Johan

vad sägs om kanske 13.10 till 14.00 på fredagar, eller varför inte imorgon, 13.00 - 15.30. eller torsdagar då jag har 3 lektioner, varav alla är praktiska lektioner :D

2008-10-19 @ 23:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0