Släkten är här.

Precis nyss kom släkten hit och vi ska fira mig, mormor och mamma i efterskott. Tänkte ta alla samtidigt eftersom vi fyller så nära + att vissa inte har sett vårat nya kök och badrum. Jag fick av min ena moster en jätte fin ask som hade gjort själv med massor av daim i :) Riktigt gulligt och mumsigt.

Jämt när jag är bakis blir jag så jävla hungrig! Jag äter som ett monster haha. Till frukost åt jag först 2 knäckemackor, vatten och min medecin. Sen hoppade jag in i duschen och sen när jag kom ut så var jag as sugen på makaroner och hamburgare så då tillagade jag det. Det var min frukost. haha.

Oj va intresannt ni måste tycka att det var att läsa det ^^ Men somsagt jag skriver blogg för min egen skull inte för eran!


Postat av: Lexie

mysigt att ha släkten hos sig :D

2008-11-23 @ 12:38:44
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0