Morning?

Godmorgon eller vad man ska säga.
Igår så kom Tom hit och var social med mig, vi kollade lite på Madagaskar på tv sen så blev det Harry Prutter och sen efter det någon grekisk film som gick på tv. Jag var ju ensam hemma igår och jag var skit rädd för att vara ensam :O haha. Men jag är ju mörkrädd + att vi bor i ett gammalt hus och både jag och Tom känner att det spökar i huset så Tom stannade kvar med mig fast han igentligen skulle iväg till några och ha Lan. Din lilla nörd tom ^^ Sen kom iallafall mamma och pappa hem och så gick vi ut och kollade varför securitas var på vårat område. Men de kollar eftersom det har vart så mycket båt stölder och skit här. Sen gick jag och la mig - as skönt!

Jag vaknade vid 1 idag ungefär :O Väldigt sent men skönt som fan. Såg att det snöade ute  och jag blev på as bra humör. Gick runt och log när jag gjorde frukost och grejer haha. Sen så kom bror hem och vi satte på en zombi film och vi inte fattade något av. Den var skit konstig. Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0