Min dag.

Min dag har inte vart speciellt rolig om man säger så. Först var det skolan och det var väl det som vad höjpunkten på dagen. Sen försökte jag få tag på Tom, eftersom vi skulle träffa några idag och jag pallade inte åka hem emellan för då visste jag som skulle hända - jag somnar! Men han svarar inte så jag åker hem iallafall och jag somnar och sover i 3-4 timmar! Det är sjukt så mycket jag sover. Vad är det med mig? Så det har vart min dag, och nu sitter jag här och funderar på att ta något gott att käka.


Postat av: Sanna

vad kul att du är med och tävlar!

Observerade du att man kunde lämna fritt antal kommentarer? :) flest kommentarer vinner!

2008-11-26 @ 22:30:22
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0