"MEN VAFAAAANNN!!!"

Så låter det hela tiden inne i Toms rum just nu. Han spelar cs och han sitter och skricker! Inte en chans att jag kan sova i det här ljudet. Kommer väl få sitta uppe hela natten! Skulle fan sovit hemma. Men aja, nu sitter jag här.. Vi ska iallafall kolla på filmen "Horton" medans vi somnar. Eller jag kommer nog somna eftersom jag börjar bli trött nu. Hoppas ni kan sova bättre än vad jag kommer göra ^^ Sov så gott på er <3



Längtar verkligen till att min data börjar funka igen så jag kan börja blogga "på riktigt" sen. Nu blir det bara halvdanna inlägg och inga bilder från dagarna. När jag kommer tillbaka tror jag även att jag ska bjuda på en videoblogg :) Vad sägs om det? Vad vill ni läsa i min blogg?

Postat av: Lexie

säg åt honom att dämpa volymen? ;)

2008-11-02 @ 01:16:33
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Fin bild!

2008-11-03 @ 11:16:49
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0