Jag vet vad som händer i Prison Break!

För någon vecka sen så kollade jag på någon amrekansk kanal där dom interjuvade Sara från Prison Break. I USA så ligger ju allt före och avsnitt som har kommit ut där har inte kommit här än. Jag fick iallafall reda på lite fakta som jag inte borde veta! Jag blir så irretaerad när sånt händer. Nu vet jag ju vad det är för fel på Michel (han blöder näsblod ofta). Jag kom på det idag när jag såg pogrammet. Någon som vill veta? ;)

ÅÅÅÅÅÅÅHHH, orgasm!

Postat av: FEBB

jag hänger verkligen inte med och ja ska upp halv sju imorgon! godnatt :)

2008-11-17 @ 23:36:00
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: johan

haha jag vet. jag vet, jag vet:D

jag laddar ner och kollar :)

2008-11-17 @ 23:58:30
Postat av: Mahlin

Johan: Du får inte berätta något om vad som händer då¨^^ Jag vet ju bara vad som händer med Michel :P

2008-11-18 @ 12:00:48
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0