Hemma

Nu är jag hemma i Västerås igen efter en riktigt rolig och mysig resa till huvudstaden. Jag sitter hemma hos Tom nu på hans data, ska sova här inatt. Blir väl att sitta här och loda lite ikväll, finns inte mycket annat att göra. Imorgon kommer min dag bestå av pluggande. Skit kul - NOT! Men man måste ju.

 Jag funderar på en sak. Att käka upp mig och bli as fet så jag får gå på pulverkuren och tappa as mycket i kilo. För nu får jag inte göra det ^^ Vilka tankar jag får ibland haha.

Någon som har lust att gå och se High School musical 3 på bio med mig?(a) eller vilken film som hellst, är riktigt bio sugen ^^

Laddar snart upp bilderna ifrån halloween festen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0