Diss - Gillar listan!



 - Fuskpäls!
Det är så extremt snyggt! Synd så har jag inte köpt en egen i år.

- Snön!
Det snöade för första gången idag och jag tycker det var helt underbart! Den kan få stanna en stund. Man kommer i mer jul stämning då.

- Uggs!
Jag älskar uggs. Det är så snyggt att ha till allt. Dom är ju riktigt sköna också med allt ludd innuti.





- Kylan!
Jag tycker inte om att det ska vara så in i helvette så jävla kallt! Man man får en anledning att sitta inne då ^^

- Falska människor!
Dom kommer alltid få en diss av mig. Man hör och läser så mycket om dom. Gå till en psykolog och sök hjälp om att bli en bättre människa.

- Regn.
Jag hatar att det regnar. Man blir blöt och äcklig. Det förstör sminket och håret. Allt blir så geggigt BLÖÖÖÖ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0