Varmt

Idag är dte verkligen hot hot! Jag har legat ute nästan hela dagen idag, gått in snabbt för att det blivit för varmt.
Men jag klagar inte haha ^^ Jag vill ha det så här.
Jag vill bada, fast ingen anan gör det.. haha.

Märkte också att dte står en kille och fixar våra radio i duschen, äntligen!
jag sprang snabbt in på mitt rum, jag är ju i bikini hahah. Usch vilken pina det är i år att visa sig i bikini :S + att man är blek som attan gör ju inte saken bättre.
Men snart är jag säket ute på stränderna igen när jag blivit brunare... om det någonsin händer ^^

Postat av: vicky

Du, din kropp är Undeeeerbar!!!

2008-05-29 @ 15:08:37
Postat av: Mahlin

Vicky: Va gullig du är :) Men jag tycker inte det :/

2008-05-29 @ 15:10:19
URL: http://mahlinmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0