Trötter

Jag är skit seg idag, somnade i soffan när älsklingen kollade på film men sen blev man väckt för det var mat.Jag har inte gjort något speciellt idag, bara vart i skolan, suttit här, träffat Tom och åkte och handlat mat med mamma och bror min. Jag var så godissugen när jag va i mataffären, men jag stog emot :D jag är lite stolt över mig själv faktist ^^, Man vill ju få fin kropp till sommaren. Det var länge sedan jag och mamma var ute och gick, måste börja med det igen så man inte går upp igen för jag gick faktiskt ner 2 kilo när jag var nytttig och gick ut och gick en timme om inte mer varje dag :)

och som ni märker när jag skriver att mitt N kan försvinna ibland så är det för att tagenten är lite cp ^^

Idag är det exakt 2 månader tills jag och Danni åker till Malta :D<3

image97Så jävla snygga skor :) VILL HA! Kanske blir ett par sånna när jag åker till Florida över jul och nyår :D

Postat av: vickyy

oooomg vad snygga!!! :O vill haaa :O
hhaha :D

2008-05-07 @ 14:55:24
URL: http://victoriabuletic.devote.se
Postat av: Mahlin

Vickyy: Ja visst är dom :D usch dom rä så nsygga!

2008-05-07 @ 15:49:06
URL: http://mahlinmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0