Tråkigt!

Jag sitter hemma hos min pojkvän och det är verkligen skit tråkigt!! Han sitter vid sitt jävla Xbox med en kompis och splear och jag sitter här och jag gjort det i några timmar. Jag kan inte åka hem heller för det är kallt ute och jag har bara klänning på mig, och ingen är hemma som man kan gå ut och träffa! 
Skulle hellre velat vara kvar på Ängsö och sitta och vara social med folket där. Usch vad jag är hatisk idag.. känner nikotin suget som fan också när det är sommar så det blir ju inte bättre.
Ibland funderar jag på att börja röka igen på heltid, men det kostar för jävligt mycket.. 

det är nog inte ens roligt att läsa när jag är så hatisk haha ^^ men vad ska jag göra när jag håller på att dö av tråkhet?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0