Stan

Idag blev det stan med sötnosen Danni :) Vi gick runt och kikade på kläder och skor. jag köpte dom dära skorna på din sko, dom var skönast av alla jag testade.



Så blev dom, blir väl ett par nya snart för dom går sönder nabbt eftersom det är inneskor. jag köpte också ett nytt skärp :) Kommer kanske bild på den imorgon men jag hade ingen lust att ta upp kameran och fota, är för seg för det idag. Är jätte trött, suck.
Ikväll kom älkslingen över en stund, vi behövde prata lite somsagt :)

Imorgon har jag ingen aning vad som händer.. kasnke ut och fota lite, men jag hade för mig att dte skulle bli dåligt väder imorgon.

Jag måste komma igång mer med min blogg och ha mer shoppingtips och annat roligt :) Nu skriver jag mest vad jag har gjort på dagarna, det känns lite långtråkigt tycker jag. Men jag ska förbättra mig jag lovar så fortsätt att läsa på :)^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0