Shopping :)

Om någon skulle fråga mig vad min passion va tror jag att jag skulle svara shoppa faktist!^^ Jag älskar det :)
Igår var jag på stan med Danni och då köpte jag detta..
image148image149image150
Halsband skärp skor

Ursäkta dom dåliga bilderna.

Idag var det nationellt prov i matte och det gick hyffsat, gick bättre än förra delen på provet som vi hade förra veckan. Hoppas på g iallafall^^ man kan inte vara bra på allt precis och matte är inte min grej + att vi har världens sämsta lärare, saknar min förra som jag hade på Viksäng (min förra skola) som jag tyckte var bedrövlig då.
Efter skolan gick jag och Sandra en stund på stan :) Och självklart shoppar jag, det går inte att stå emot. Jag är shoppig beroende haha. Blev iallafall ett par örhägen, ett armband och ett halsband.
image151


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0