Love it.

Jag gick aldrig hem till Tom jag fick skuts(stavning?) haha. Jag är inte så bra på svenska som i kanske märker hah! plus att jag brukar skriva väldigt slarvigt och jag läser inte igenom det jag skriver så ^^

Kan någon ge mig något tips om hur man tar bort brunutansol? Jag har testat att skrubba, citron, och acceton men inget funkar! Det här är fanimig världens bästa, den sitter iallafall. Men jag är fläckig på händerna för jag hade somnat med handen på mitt bröst så har en tumme och två fingrar som är helt vita på bröstet hahah! det är inte snyggt så får gå i tshirt i en vecka nu suck!

Jag har fått tag i Amanda Jenssens nya album - fyfan va bra låtar! LOVE IT! Hon har så jäkla grym röst och skön stil. :)

Snart precis börjar Top model 9 och då ska jag självklart kolla :)
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0