Hemma

image226Idag blev det att vara hemma igen. Det är inte speciellt roligt precis men men vad ska man göra när man mår dåligt. Idag vill jag ut och fota när det är fint väder men jag vet inte om jag har orken till det, vi får väl se.

På lördag ska jag och Danni till kyrkan och kolla när Emelie och Nattha konfemerar sig :) Och båda tjejerna ska sjunga solo, ska bli så kul att höra :) Kameran är med mig då så det kommer kort sen.

Tom hade tydligen gått hem från skolan idag pågrund av illamående. Det är säkert jag som smittat han. Sorry baby :)

Inatt har jag sovit 13 timmar :O Man känner i huvudet att man sovit för mycket. haha

Det här är bilder på mina läppar som jag tagit. Domär gammla och inte så jätte snygga ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0