Bete er!

Idag är jag jätte trött, det är inge kul. Jag gick upp för 3 timmar sen och jag har inte satt på mig riktiga kläder än. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har iget planerat än.
Det va fest här hemma på Valborg och det va väl både kul och tråkigt :P Det va inte riktigt mina kompisar som var här, det var mest min brors och min pojkväns kompisar som va här, men roligt va det :)

Snart är det sommar och väldigt många tänker att dom måste börja träna och få snygg kropp till sommarn. Varför måste vi vara så "perfekta" igentligen? Visst, jag tänker också så men är det så konstigt när man köper en tidning så finns det bantningstips eller något liknande. Det är klart att man påverkas. Hur kommer igentligen världen se ut om 1000 år? Jag tycker att det är så dumt med allt det här, men man kan inte heller låta bli. Man är född till att se ut såhär! Hoppas det kommer bli fler och fler som kollar mer på insidan på folk. Vraför kan det inte stå i tidnigarna hur man ska bete sig istället? Det behöver många veta, för det fins så jävla många skitstövlar där ute!! Det är väl viktigare att bete sig än att se skit snygg ut? Eller har jag fel?
Jag är bara så jäkla trött på allt det här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0