Vänner

När jag kollade på Sex and the city började jag tänka lite. Vänner är en av det dyrbaraste saker i ens liv och man ska ta vara på dom. Det finns ju vissa idioter som snackarskit och väder än ryggen och vissa kan man aldrig förlåta för man ser vem dom igentligen är - så svaga människor!
Jag har haft många vänner och dom har kommit och gått hela tiden men det finns en som jag tror kommer finnas kvar hela livet.
Jag är också glad över att folk har gått för då är dom inte riktiga vänner och ibalnd är det synd att man kan upptäcka det försent.

Men jag vill bara säga att ta hand om dom man verkligen bryr sig om för vem vet en dag är allt bortblåst!
Det är så mycket som jag skulle vilja skriva till många idioter men det blir för mycket och inväcklat ^^

Postat av: maria

Tack så mycket :-) Hon är min äslkling. godmorgon på dig också :D

2008-06-19 @ 08:43:18
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0