Tatuering

image276När jag blir äldre ska jag tatuera mig. Och jag har funderat väldigt länge vad jag vill göra.. Jag vill ha något som symboiserar min mamma och pappa. För ett tag sedan så kom jag på ideen att göra en ängel. Det skulle symbolisera mamma och pappa bra eftersom dom har alltid stöttat mig och bevakat över mig. Jag vill ha en klassisk ängel typ som en "bokmärksängel" känns rätt för mig. Jag kollade nyss runt på internet och jag hittade den här bilden. Jag skulle vilja göra ugefr en likadan med mamma och pappas ansikten. Jag vill inte göra tatuerig av vem som hellst! Jag vill åka till LA och få den gjort av Kat Von D. Så i framtiden, vill du hänga med? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0