Söndag

Det blev en ganska kort kväll igår men kul var det :) haha. Vissa va ju grym på moppen och andra va helt borta ^^
Det blev inga bilder för min 3 mobil dog :( Men det blev illafall en rolig film på Emelie när hon sjunger och mimar.

Idag ska jag notg träffa Tom. Han ligger antagligen och sover så jag ska ringa och väcka han senare hade jag tänkt. Vi får se vad vi ska göra idag. Jag hade tänk att bara ligga hemma och mysa och sätta på en bra film för jag hade kollat i tidningen att det skulle bli regn men det är ju strålande sol ute.

Igår köpte jag en tröja på barnavdelningen haha. Det kommer en bild senare idag.

Detta är en bild på mig och Emelie från nyår. Gud va blek man var. Så lite färg har man allt fått ^^ haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0