Sommarlov :D

Nu har jag sommarlov äntligen :D Känns både as skönt och inte bra  men men..
Fick mina betyg idag också. Dom var inte så bra men jag kämpade inte särskillt mycket heller så frå skylla mig själv också ^^

3 VG
3 G
3 IG

HAHAH! Men 2 av dom IGn jag har ska inte räknas med för jag hoppade av kurserna :/ Så igentligen ska det stå steck.. ska klaga.
Och en till sak jag ska klaga på är att jag inte fick betyg i engelska och svenska. Eftersom jag byter skola och ska gå om ettan så tänkte jag att jag skulle göra klart Svenska, Egelska och Matte. Jag och mina föreldrar hade möte med rektorn, studievägledare, mentor och kurator om detta. Och dom sa att ajg kunde gå kvar i dom ämnerna så jag slipper göra dom nästa år när jag går om. MEN SÅ FÅR JAG INGET BETYG? Man får det nästa termin! Det borde dom ha nämnt till mig. För annars skulle jag hoppat av skolan helt och hållet och börja om allt! Blir så jävla förbannad! Dom ville säkert bara tjäa pengar på att jag gick där, FAN! Så det ska vi ta upp, för det är fel!

Efter skolan så åkte jag hem ett tag och sen åkte jag ner på stan med mamma och bror och vi käkade på Jensens Bofhus. Skit gott var det verkligen. Sen träffade jag Sanna och vi gick runt på stan lite och så. Och jag har tagit ett stort beslut idag - Att börja röka igen. Igentligen vill jag inte eftersom jag har vart så duktig men jag det här är det bästa för mig. Jag ska sluta sen.. LOVAR MIG SJÄLV DET! Påmin mig sen om det också ;)

Snart ska jag hem till Sanna igen och kolla på hennes nya lägenhet och sen blir det Löga ikväll. Fast ikväll ska jag nog vara nykter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0