Softa

Idag är jag riktigt seg! Jag orkar inte göra något, Tom är iallafall här och han satt just på en dålig film som jag inte vill se, så då sitter jag här istället ^^

Just det - igår fick jag lite damp på en kille som va as äcklig. Danni och Jessika ville åka gratis karusell och han sa att dom fick det då hoppade alla på karusellen, och då vägrade han starta den ^^  Sen så ställde sig Danni och Jessika och pratade med han och jag stog brevid och helt plötsligt säger han till mig Pamela Andersson och typ drar händerna över brösten. Fyfan va äcklad jag blev då. Och till Emelie sa han att hon fick åka gratis karusell ifall hon skulle ligga med han :S Sen så gick alla fram till gubben och jag med och så sa han samma sak igen och gjorde sådär fast den dära gången tog han tag i min arm fast jag slet bort den :O Fyfan jävla äckel gubbe - DRA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0