Soft

Igår drog jag hem till Danni och Loppan kom sen. Sn kollade vi på några filmer och gjorde jätte god mat :) Det blev pomes, kykling och bea, DRÖMEN ;) Sen drog vi hem till Challe och umgicks med lite folk ^^ Och jag har fått en egen låt - ni kommer få se den sen för den kommer hamna på youtube såklart ;) haha.  De blev sova hemma hos Danni också det är därför jag inte bloggat.

Idag vaknade vi (jag,danni och loppan) och vi började kolla på en film sen bar det ner mot stan för loppan skulle klippa sig. Sen träffade vi martin och vi drog hem till danni igen och kollade klart på filmen. Och vi har abra softat annars idag.

Min kära pojkvän har skaffat blogg ohc självklart tycker jag att ni ska följa den med =) han heter Forfreedom.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0