Om mig.

Har man tråkigt så har man..

Namn: Mahlin
Född: 15 sep 91
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå :)
Har du ett jobb: Nej
När börjar du isåfall: -
Drömyrke: Fotograf
Vilket program gick du på gymnasiet: Jag har gått handel men ska börja media.
Körkort: not yet ;)
Städer/länder/platser jag vill besöka innan jag dör: Finns jätte många.
Detta attraherar dig hos partnern (utsidan): Armarna, ögonen.
Detta attraherar dig hos partnern (insidan):  Mogen
String, hotpants, hipsters, boxer eller mammatrosor: hipsters gillar jag bäst :)
Favoritfärg på underkläder: Svart tror jag :P
Pushup, balconette, sportBH eller BH utan fyllning: Pushup.
BH-size:
65E
Blev av med oskulden: privat
Önskar du att du väntade med oskulden: både jag och nej.
Hur många fasta förhållande har du haft: 2
Hur många sviniga killar har du träffat: För många
Har du pussat någon av samma kön som dig själv: Ja
Har du kysst någon av samma kön som dig själv: Ja
Vill du gifta dig: ja :)
Vill du ha barn:
Inte nu men senare i livet
Har du tänkt ut barn-namn: Lite kanske ;) men kommer ändra många ggr innan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0