No feelings.

Som ni kanske har märkt så är jag ganska opersonlig i min blogg. Jag har valt det att haft det så här eftersom jag inte vill att vem som helst ska läsa hur ajg mår och känner. Ibalnd skulle det vara skönt att bara skriva av sig ibland men nu har jag det så här. Själv tycker jag att det är ganska tråkigt måste jag säga men man kan få konsekvenser från att skriva känslor också.
Jag har också funderat på att skaffa en till blogg för att skriva känslor och den ska vara lösenordskyddat men då finns det också en nackdel att folk ger ut lösenordet ^^ + att jag har väldigt svårt för att visa känslor för folk och jag har väldigt svårt att lita på folk så nu blir dte som det blir :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0