Mardröm,

Hade en hemsk mardröm inatt. Först drömade jag om att Tom- min pojkvän bara försvann. Sen så blev jag. Danni och någon till kidnappade av Grasynja (stavning?) från Andra avenyn. Hon var tvugen att skuta någon och hon tänkte ta mig först men Danni sa: TA MIG! Och så sköt hon Danni i hjärtat och jag satt och skreck och grinade som fan. Sen så rymde jag på något konstigt sätt och sprang ner från lägenheten och försökte hitta någon som kunde ringa polisen och jag sprang en dit så var det en tjej på cykel och hon bara fortsatte cykla när jag bad om att få låna telefonen till att ringa en ambulans + polisen. Men sen så såg jag ett par som var ute och gick med sin tax och dom fick jag låna telefon av. Tjejen på cykeln stannade och tog av sig hörlurarna och fattade ingeting när jag stog jag skreck och grät där på gräsplätten ^^ Men iallafall kom polisen och dom tog fast kidnapparen och Danni kunde dom inte rädda.

I samma dröm så dog helt plötsigt mamma men jag kommer inte riktigt ihåg hur. Sen var jag helt plötsigt på en kyrkogård och skulle lägga blommor på mamma och Dannis grav. Jag grät fortfarande i drömmen - hela tiden. Jag kommer inte riktigt ihåg allt men sen var Danni med mig igen. Hon hade blivit en ande.

När jag vaknade imorse kännde jag som om jag skulle börja gråta. Jag kännde mig helt nerstämmd och trodde verkligen att allt var sant. Jag gick ner för trappan och tänkte gå och käka frukost och så hörde jag Hej! och det va mamma och hon var inte död som tur var <3<3<3 Jag hoppade till för jag trodde hon va borta.^^

Jag läste på någon hemsida om drömtydningar och jag läste så här om döden:
"DÖD: Se först under BEGRAVING. Även följande tolkningar kan vara till hjälp. En väns död: bröllop - inte ditt eget! En släktings: arv. Se en död: regnväder. Tala med en avliden: vändpunkt till bättre levnadsförhållanden. Se i kista: oväntad glädje."

Postat av: karro

haft en bra dag? :D
kram

2008-06-03 @ 22:43:14
Postat av: Mahlin

Karro:
Nej, inte de bästa precis och du kan läsa det i mitt andra inlägg idag ^^ Men jag klarar mig alltid :)
Har du haft en bra dag själv främlig;)?
Kram

2008-06-03 @ 22:46:28
URL: http://mahlinmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0