Malta snart.

Idag var jag och Tom i Stockholm och shoppade lite =)
Det blev bara en klänning och en kofta för mig - bilder kommer inom kort!
Det var jätte ansträngande att gå på stan idag - hade jätte ont i huvudet och kännde mig hängig. Mina ben orkade knappt bära mig :/ Då är det illa om inte jag orkar shoppa, då är jag sjuk! För jag är en shopaholic och jag blir lycklig av kläder. Så sjuk håller jag nog på att bli, men men.. Malta om typ 12 dagar och det kommer jag klara.

Planerna för imorgon är att jobba hemma i trädgården på förmiddagen och lite senare när Danni slutat jobbet så ska vi gå på stan - Jag ska orka!! Och vi ska skriva lista om vad vi ska ha med oss till Malta ^^ haha. Nästa torsdag ska väskan vara packad och klar =) Det känns som om jag har så mycket mer kläder jag behöver till Malta men det är det säkert inte. Det är så svårt med kläder eftersom i skolan får ma inte visa axlarna, inte för urringat och sen inte ha kort kjol/shorts. Knepigt knepigt men det löser sig!


Postat av: Elinor

Hur kan man inte blir lycklig av kläder?

Ha en bra dag...

2008-06-25 @ 12:04:16
URL: http://santippa.blogg.se/
Postat av: vicky

Va? är det sådana regler i skolan? :O

Fan det visste inte jag :O haha :P

2008-06-25 @ 13:01:34
URL: http://victoriabuletic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0