Länge sen

Nu var det ett tag sen jag skrev här men bloggen har ju flyttas så har inte haft möjlighet att logga in.  Och det är ju så fint väder ute så man är inte lika mycket inne på datan då. Men jag ska uppdatera varje dag har jag planerat iallfall. SKa försöka bli bättre.

Igår låg jag på framnäs hela dagen, det va skit skönt. Låg där från ungefär 11.30 till 20.00 haha ^^ Fast var bara hem och käkade lunch. Så lite färg har man fått men jag är fortfarande blek haha.

Skolavslutningen var jag ju på löga med Sanna och Zaida, men sen kom fler folk. Det va trevligt iallafall ^^

Idag har jag inget planerat än. Jag ska nog sola lite och sen åka till hälla med Tom och kolla på nya byxor till han. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0