Jag önskar mig

I september så fyller jag år och jag vet redan vad ajg önskar mig.


Bustup - fast det får jag önska mig tills nästa år eftersom det är 18 årsgräns på den.
Det är tabletter som är gjorda av någon växt som gör så att man får större och fastare bröst. Den kan tillochmed hindra bröstcancer.



Cicatrix - en salva som tar bort ärr :) Skulle vara perfekt för mitt ansikte.



Too faced lip injection - ett lipgloss som gör läpparna större.




Trimgel - Det är det jag önskar mig mest. Det är en salva som tar bort fett och celluliter.


Postat av: Elinor

jätte bra lipgloss!

2008-06-26 @ 16:45:43
URL: http://santippa.blogg.se/
Postat av: brita

spring och träna lite så slipper du fett och cellulier. fast de kommer ju alltid någon gång endå, så varför försöka bekämpa det med onaturliga medel? och bröstpiller? allvarligt?

2008-06-30 @ 14:07:25
URL: http://barabrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0