Fyfan vad jag är dålig

Jag är så jäkla dålig på att uppdatera på dagarna nu tycker jag! Jag borde skärpa mig lite. Men jag hoppas mina trogna läsare följer mig iallafall ^^ Imorse när jag vaknade har jag vart ute med mamma och min bror och gjort lite ärenden. Vi ska ju nämligen bygga om nedervånigen snart + spa så vi va och fick ritningar på köket. Vi var ockås och kollade på sten skivor som vi vill ha i köket. Själv är jag inte riktigt nöjd med hur det ska se ut. Men det är inte jag som bestämmer och det kommer säkert bli skit bra endå :)

Senare idag kom Tom över hit och vi har bara legat i soffan och glott på tv och filmen Arn. Den va heltokej faktist, visssa bitar var den riktigt bra, men jag såg inte allt för jag målade naglarna haha! Visste inte heller att filmen var svensk.

Imorgon har jag inget planerat ännu - det är ju tråkigt väder :( Fast endå tycker jag dte är lite skönt för då känner man sig inte tvingad att vara ute hela tiden ahah ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0